FOKUS PÅ KUNDERNE: ER I STADIG TILFREDSE?

06. december 2022

Det vil Silkeborg Forsyning gerne undersøge igen, og 2.500 kunder modtager derfor et spørgeskema.

For tredje år i træk undersøger Silkeborg Forsyning kundernes tilfredshed. 2.500 kunder modtager derfor den 6. december et spørgeskema i en mail.

Grundlæggende har kunderne udvist stor tilfredshed med Silkeborg Forsyning i de foregående målinger. Og målet med årets undersøgelse er blandt andet at se, om tilfredsheden fortsat er høj i en tid med stort fokus på energi, fjernvarme, nyt centralrenseanlæg og ny affaldssortering i hele kommunen, fortæller direktør Jens Bastrup.

”Vi har som branche og som forsyningsselskab oplevet en periode stor bevågenhed fra omverdenen på grund af det store fokus på energi og udbredelse af fjernvarme. Desuden har vi som selskab været igennem en del forandringer, som også kan have betydning for, hvordan vores kunder opfatter os. Det er vi spændte på, om vi kan se i den nye måling,” siger han.

Silkeborg Forsyning har gennem den seneste periode begyndt en digitaliseringsrejse, omorganiseret i kundeservice og ændret på hjemmesiden, så det er nemmere at finde og bruge selvbetjeningsløsningerne. Det er bare ét af de tiltag, der skal forberede kundeoplevelsen. Der kommer flere i 2023, tilføjer Jens Bastrup.

”Vi udvikler også et nyt koncept for borgerinddragelse og samskabelse, som skal hjælpe os med at komme endnu tættere på vores kunder, så vi sammen med dem kan lave de rigtige forsyningsløsninger,” siger han.

Dette års måling lægger sig i forlængelse af foregående års to kundemålinger. Du kan se nærmere på resultaterne via links her på siden.

Silkeborg Forsyning offentliggør resultaterne af målingen i foråret 2023.

Undersøgelsen varer i omkring fire uger, og Silkeborg Forsyning trækker lod om fire citygavekort a’ 500 kroner blandt besvarelserne. Undersøgelsen bliver lavet i samarbejde med interresearch.