SILKEBORG FORSYNING MÅLER KUNDETILFREDSHEDEN IGEN
21. november 2024
For femte år i træk undersøger Silkeborg Forsyning kundernes tilfredshed. Derfor modtager 2.500 kunder den 25. november 2024 et spørgeskema i en mail.
21. november 2024
For femte år i træk undersøger Silkeborg Forsyning kundernes tilfredshed. Derfor modtager 2.500 kunder den 25. november 2024 et spørgeskema i en mail.
I de tidligere målinger har kunderne generelt udvist stor tilfredshed med Silkeborg Forsyning, og derfor er målet med undersøgelsen blandt andet også at se, om kunderne fortsat er godt tilfredse med ydelserne fra Silkeborg Forsyning.
I kundetilfredshedsundersøgelsen i 2023 efterspurgte kunderne blandt andet mere information om driftsforstyrrelser på sms og en bedre hjemmeside - og begge dele er der arbejdet med siden da. Der sendes nu langt mere information ud til kunderne på sms om både planlagte og ikke planlagte driftsforstyrrelser.
Arbejdet med en forbedret hjemmeside er i fuld gang. Et vigtigt fokus vil næste år være at give mulighed for flere digitale services til kunderne.
Dette års måling lægger sig i forlængelse af foregående års kundemålinger. Du kan se resultaterne fra sidste års kundetilfredshedsmåling her på siden. Silkeborg Forsyning offentliggør resultaterne af målingen i foråret 2025.
Undersøgelsen varer i godt 2 uger, og Silkeborg Forsyning trækker lod om fire citygavekort på 500 kroner blandt besvarelserne. Undersøgelsen gennemføres i samarbejde med interresearch.