NEMMERE ADGANG TIL SELVBETJENING
16. november 2022
Vi har justeret hjemmesiden, så det er nemmere at finde minForsyning og Selvbetjening.
16. november 2022
Vi har justeret hjemmesiden, så det er nemmere at finde minForsyning og Selvbetjening.
Vi vil gerne hjælpe vores kunder til at bruge vores selvbetjeningsløsninger endnu mere. Derfor har forsiden af hjemmesiden gennemgået en lille ændring.
Øverst til højre har vi lagt en fast knap, der leder brugerne af hjemmesiden direkte over til vores selvbetjeningsløsninger.
Og de tre nyhedsfelter er blevet til to, hvor feltet til højre (nederst på en mobiltelefon) nu er en permanent knap ind til minForsyning.
Selvbetjeningsknappen er ikke synlig på mobiltelefon. Der skal man bruge menuknappen med de tre vandrette streger og derefter trykke på Selvbetjening.
Derudover er menufeltet ”Kundeservice” fjernet. Alt indholdet i den menu ligger nu primært på Selvbetjening.
Selve Selvbetjeningssiden har også fået en omgang, hvor hvert emne nu har fået sit eget piktogram.
Leder af kundeservice, Therese Bonney, siger, at tiltaget er første skridt i retning af at forbedre kundeserviceoplevelsen på silkeborgforsyning.dk
”Vi håber, at ændringen hjælper kunderne til at bruge selvbetjeningsløsningerne, så de nemt og problemfrit eksempelvis kan se deres forbrug og finde andre relevante tjenester. Dette er første skridt, og vi er på vej med flere tiltag, der skal guide og hjælpe vores kunder til en god oplevelse på hjemmesiden,” siger hun.